بسته بندی کردن غذا برای مسافرت
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

چگونه بهترین غذا را برای سفر بسته بندی کنیم

چه در هواپیما باشید ، چه در قطار و چه در ماشین ، داشتن میان وعده های خوب همیشه مهم است.

 

 

چمدان های پر از لباس هنگام آماده شدن برای سفر بیشتر مورد بررسی و تفکر قرار می گیرند ، اما این یک نظارت تأسف آور است. فهمیدن اینکه شما در سفر چه می خواهید بخورید به همان اندازه مهم است که فکر می کنید چه چیزی می پوشید! این درخواست من است که شما همانقدر که پوشیدنی های خود را انجام می دهید ، به فکر خوردن مطالب خوراکی موجود باشید.

 

داشتن غذای خوب می تواند به معنای تفاوت بین یک تجربه جهنمی یا بهشتی باشد. این از تصادفات قند خون جلوگیری می کند (که من مستعد آن هستم) ، که بر روحیه و سطح صبر تأثیر می گذارد. این ناامیدی را به حداقل می رساند زیرا ، بیایید صادق باشیم ، غذای هواپیما هرگز به نقطه برخورد نمی کند ، و وقتی غذای خود را بیاورید ، دقیقاً همان چیزی را می خواهید که می خواهید. این باعث صرفه جویی در پول می شود ، تقریباً به اندازه کافی برای پرداخت هزینه یک سفر دیگر! (خوب ، نه کاملاً ، اما شما تصویر را می گیرید.)

 

 

انتخاب غذاهای مناسب می تواند کمی تمرین باشد. در اینجا لیستی از ایده های شگفت انگیز وجود دارد که از طریق وب سایت های مختلف مسافرتی و غذایی و همچنین تجربه شخصی من در سفر به تنهایی و با کودکان خرد شده است. این ایده ها برای پروازها (طولانی و کوتاه) ، سواری با قطار و سفرهای ماشین بسیار مناسب است.

1. اجزای ساندویچ

من دوست ندارم ساندویچ ها را از قبل درست کنم زیرا بعد از چند ساعت خیس ، له شده و به طور کلی نامطبوع می شوند. در عوض ، قطعات ساندویچی را برداشته و درجا مونتاژ می کنم. به عنوان مثال ، یک گوه پنیر سفت و یک باگت یا کیسه رول نرم ، ناهار خوشمزه ای را در سفر ایجاد می کند. اگر لازم باشد از قبل چیزی درست کنم ، بوریتوهای بسته بندی شده یا صبحانه را انتخاب می کنم ، زیرا کمتر کثیف هستند.

 

 

2. میان وعده های غیر آشفته و آسان برای خوردن

لیست رفتن من شامل کراکر ، پنیر ، ظرف کوچک هوموس ، تخم مرغ های پخته شده سخت با نمک ، سبزیجات خرد شده مانند خیار ، هویج ، کرفس ، فلفل و میوه های غیر چسبناک مانند توت ، سیب ، موز است. .

 

3. کالاهای پخته شده خانگی یا سایر خوراکی ها

صبح روز سفر یک دسته کلوچه یولاف ، دلچسب سالم یا دانه کتان بپزید. کودک دیگر که لذت می برد میله های انرژی بدون پخت است. یکی از نظر دهندگان پیشنهاد کرد که بسته های خمیر کلوچه را در فریزر نگه دارید و چند قطعه قطعه قطعه قطعه شده برای پخت قبل از عزیمت جدا کنید. پروازها همچنین بهانه من برای لذت بردن از یک شکلات رو به انحطاط است ، مانند Toblerone یا کارامل شور.

4. سالادها

بعضی از سالادها به طرز شگفت انگیزی برای خوردن در سفر عالی هستند. من این قانون کلی را از Epicurious دوست داشتم: "اگر می خواهید آن را در یک آشپزی بخورید ، می توانید آن را در هوا بخورید." بنابراین به سالاد لوبیا ذرت ، سالاد ماکارونی تورتلینی ، سالاد غلات و غیره فکر کنید. فقط آن را در یک ظرف یا شیشه در بسته که به هیچ وجه از مایع بیرون نریزد ، نگه دارید و سیر را کنار بگذارید.

 

5. تنقلات شور

همه افراد تنقلات خود را دارند ، اما من عاشق تنقلات شور و شور در هواپیما هستم. این اشتیاق به من آموخته است که ذرت بو داده در فرودگاه بسیار گران است ، به همین دلیل است که دفعه دیگر وقتی سوار هواپیما می شوم کاملا خودم را کیف می کنم. انواع آجیل های نمکی ، نخود وسابی ، پنیر ماه ، ترقه برنج کنجد ، نخود سوخاری ، چوب شور ، یا هر چیز دیگری را که از بخور دادن لذت می برید

 

6. غذاهایی که می توانند دوباره بازسازی شوند

به یاد داشته باشید ، مهمانداران هواپیما آب جوش را برای چای ارائه می دهند ، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها نتوانند آن را در فنجان بلغور جو دوسر ، لیوان چای نعناع یا ظرف سوپ میسو بریزند. بله ، شما می توانید آیین های آرامش بخش خود را در هوا دوباره بسازید!

تاکتیک های سفر:

- به ترتیب از بین رفتن غذا بخورید. به عنوان مثال ، اطمینان حاصل کنید که قبل از تخریب کراکر و پنیر ، به سالادها و میوه ها رسیده اید.

 

- داشتن چند ظرف در هنگام سفر چیز بدی نیست. می توانید از آنها برای به جا انداختن غذاهای باقیمانده از بوفه صبحانه هتل یا خرید میان وعده های بداهه در یک بازار در فضای باز استفاده کنید. همچنین باید از گزینه های سبک مانند کیسه / بسته بندی موم یا کیسه های نگهداری مواد غذایی سیلیکونی استفاده کنید.

 

- حوله های کاغذی ، دستمال کاغذی یا دستمال را بردارید. هر کاری می کنید ، میز صندلی خود را بهم نزنید وگرنه همه اطرافیان از شما متنفر خواهند شد. غذای خود را در کیسه بند نگه دارید تا بتوانید آن را به راحتی و مرتب کنار بگذارید.

 





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: